onsdag 30. oktober 2013

Halloween luncher :)

JA..... Det var jo liksom nå jeg skulle legge ut en liten liste over Halloween filmer, som var snille nok til å se med barn.... Men jeg har jo ikke klart å gjøre ferdig listen.... huff og huff...

Men istedefor kommer litt inspirasjon til morsom lunch på selvste "skumle dagen"
Ok, det er kanskje ikke alle voksne som synes dette er moro, men tenk dere ansiktet til barna i det de åpner lunch boksen sin og der dukker det opp den KULESTE lunchen EVER!! For er det noe barna liker er det karnevall, da karnevall av uansett sjanger, og er det Halloween, er jo spøkelser og annet skummelt bare GØY!!!!!

Så etter et inntog på Pinterest, fant jeg massevis av ideer til fine lunch bokser....



Link til bildene over:

Corn Dracula Halloween Lunch

Happy Frankenstein Lunch

Halloween Hungry

Bentoliciouso!

Yummy Mummy Lunchbox

Frightfully Spooky Pizzas

Spookley the Squre Pumkin

Spooky


Så der har dere jo noen ideer til lunchen i morgen.... selv tenkte jeg å lage mummy-pølser, brokkoli-monster og banan-spøkelser..... hehe... håper det faller i smak for 12 åringene (foreløpig er slikt inn, så må jo benytte meg av denne tiden..... )


 Så noe slikt kanskje....


http://apumpkinandaprincess.com/2012/10/halloween-food-ideas.html


Nå er det kun 1 dag igjen til Halloween og tipset mitt i dag var disse lunch ideene....

Og nå er det bare 1 dag igjen for meg med alt dette MASET om Halloween, så da tenker jeg dere får pustet normalt igjen.... og da er det jo nesten jul.... hehehe, så da blir det vel noen dager med juleforberedelser,,,,
Men foreløpig gjenstår det liste over filmer.... Den kommer i morgen tidlig.... og det lover jeg  :)

(Så nå må jeg avgårde og lage listen ferdig.....  )







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar