mandag 21. oktober 2013

10 dager til Halloween

Væ..... helgen har gått som et uvær.....  fort og voldsom...
men man gråter ikke av den grunn....
Det eneste en kan smile over er at nå!!!!  Nå, er hele huset strøkent..... (vel bortsett fra en bod, men den kan ikke taes før våren.... litt mye sommerting som har havnet der nå, så den får vente..)
Kanskje er ikke hobbyrommet helt perfekt, der er det rotete og ryddig like ofte, etter en dag her, ser det ut som jeg har holdt på med ALT, og hvis jeg skal være helt ærlig, gjør jeg jo forsåvidt det  :)

Gått gjennom alle stoffene mine, og har funnet ut at jeg har alt for mye i forhold til hva jeg faktisk syr om dagen, så har lagt ut en del på Mia`s Gjenbruk ,



 og kommer til å fortsette å legge ut mer for salgs....

både der og på Mia`s lille hjørne , vel ikke stoff og slik inne der, men så mye annet .....




Og etter to dager uten blogging innebærer jo hele tre HALLOWEEN tips

for informasjon om hvordan, gå til :  http://spoonful.com/crafts/jack-skellington-halloween-string-garland


http://www.houseofbabypiranha.com/2010/05/spider-pops.html




funnet på pinterest.com
Der, der var halloween tipsene klare, og jeg er klar for dagens trening....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar