tirsdag 11. oktober 2011

hallo Tirsdag...

hallo tirsdag... tirsdag og mitt andre skift i ny kampanje, ny kampanje med fler 12 timers skift etter hverandre...Ikke tid til mye annet enn å sove og jobbe da, kjedelig egentlig, egentlig så liker jeg å gå disse kampanjene, da er det liksom noe som skjer her på jobb, men denne uken er det høstferie, og alle planer jeg hadde med jentene måtte skrinlegges. Men men sånn er det noen ganger, og heldigvis har de besteforeldre som stiller opp...Så jentene har vært hos farmor og farfar i to dager og skal til kragerø resten av uken.... Men det er litt kjipt da, å måtte jobbe så mye i ferier.....

Og ikke bare er det lite aktivitet med barna, men det er og lite kreativitet på meg og, orker ikke å sette meg ned for å gjøre noe som helst... hører symaskinen min roper, men jeg orker ikke å svare  ;o)

Men en ting er moro da..... jeg har solgt litt på epla siden min  :o) Og det er topp moro det :o)  Håper på mer salg!!

Nå må jeg jobbe litt og følge med her  :o)

Vi snakkes snart alle sammen

KLEM!

1 kommentar:

  1. Så artig med salg fra Eplasiden din, Mia:) Lykke til med jobbinga, så bra jentene kan være hos besteforeldre:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett