torsdag 29. september 2011

LITT BEDRE.....

Det er liksom litt vanskelig å komme seg opp etter en lang periode med ned..... Men etter å ha skrevet ned det jeg tenker i forrige innlegg, ble en kollega av meg litt bekymret og faktisk tok affære..... Så nå er jeg blitt "beordret" til å snakke.... snakke om hvordan jeg har det, og det er ikke alltid like enkelt, men jeg gir meg ikke så lett. For kanskje ting blir bedre.... Kollegaen var oppriktig bekymret over det jeg skrev. Og jeg må si jeg egentlig setter pris på det, for han viser stor forståelse for meg og ikke dømmer meg!! Og det er vel noe av det jeg har vært litt redd for, og ikke bli forstått eller å bli dømt!!!! Så nå, har jeg vært innom jobb og snakket om meg selv (!), og vi ble enige om at en ting som kanskje hjalp var å lufte meg litt  (hehe.. må le litt av det nå når jeg skriver det slik) Så i morgen håper jeg på fint vær, for da skal vi på tur til Mølen i vestfold....
Jeg må innrømme jeg aldri har vært der så jeg ser frem til det, har hørt det er ganske fint sted....

Mølen i Larvik i Vestfold er del av en endemorene fra istiden, det store raet som strekker seg fra Finland gjennom Sverige og langs norskekysten helt til Kolahalvøya. Nordøstover fra Mølen går raet i havet, deretter over Brunlaneshalvøya og Farriseidet. Første oversjøiske punkt i sørvest er Jomfruland utenfor Kragerø.
Stedsnavnet kommer av gammelnorsk mǫl, «steinvoll» eller «steinbanke», jamfør nynorsk mòl, «banke el. øyr av småstein i strandkanten».

 Vi får se da, om ikke det er like fint i virkligheten som på bilder, og at slike turer kan hjelpe meg med å komme videre.....
Jeg krysser fingrer for det!!!

Så jeg får ta en dag av gangen og prøve å se lyst på livet!!!

ha en fin solfylt dag.
KLEM FRA MIA

2 kommentarer:

  1. Huff Mia Merethe . Det gjør meg vondt å lese innlegget under her .... Ikke godt å gå å føle det sånn. Men jeg ser jo nå at du har fått litt hull på byllen . Og fått pratet ut litt i dag . Så bra .

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Så godt at du har noen som kan hjelpe deg i riktig retning. Tror det er viktig å ta i mot den hjelp ( og forståelse) man kan få når man føler slik som deg.
    Håper at du ser at ting går i riktig retning snart.
    Klem fra Igi

    SvarSlett