tirsdag 24. januar 2012

sko.......

Her kommer et bilderas av resultatet fra oppryddingen jeg hadde her forrige uke, som resulterte og at jeg ble uventet rik......

Min stolthet.....


Velkommen inn .....

Mine flotte sko :o)




Stort speil og stor plass til kjoler skimtes til høyre  :o)

Jeg regner med at mange av dere der ute, mener dette er unødvendig bruk av penger, hva trenger man så mange sko for.......??  Ja si det.... uansett pris jeg har gitt for de opp gjennom årene så er jeg super stolt og glad for å ha de.... Og siden jeg "bare" er 180cm  på sokkelesten, så skjønner jo alle hvorfor jeg trenger sko med høye heler  ;o)
Men nå kan jeg ikke vente til all snø og holke forsvinner, slik at jeg kan ta på meg mine høye heler og sprade rundt i lette deilige klær.....
Hva mener dere?? Var det nødvendig å få snø nå, så sent etter jul????


Ha en fantastisk kveld alle sammen....

http://miamerethesstortogsmott.blogspot.com/2011/01/kan-man-ha-for-mange-sko.html

4 kommentarer:

  1. Du store min... Her var det mye fint. Ble helt forelsket. :)

    SvarSlett
  2. Oh my! Jeg ante ikke at du hadde så utrolig mange sko:) Jeg visste sko var en stor del av livet ditt, men dette var helt utrolig :)) SÅ KULT! Alle må ha en hobby ;) Klem

    SvarSlett
  3. Wow! Mange fine sko! Hva slags dybde er det på hyllene dine? Og høyden mellom dem er?

    SvarSlett
    Svar
    1. hei hei...

      takk for det <3
      Dybden på hyllene er ca 26 cm og så er høyden mellom hylene ca 30 cm..... passer perfekt til sko :o)

      -Mia-

      Slett