onsdag 11. januar 2012

shoppet litt da....

Hjelpe meg.... i dag har kredittkortet gått varmt!!! I dag har jeg ikke klart å motstått fristelsen med å handle på nett, skikkelig på nett!!! Noe av det jeg handlet, trengte jeg sikkert ikke!!!!  Men gleder meg virkelig til å motta det fordet....



Jeg har så dilla på store ringer om dagen, selv om jeg ser ut som den jåla (noe jeg sannsynligvis er....) Så disse fra pyntdeg.no var bare helt perfekte.... Så nå blir jeg fin....
Kjøpte og  disse:

LEKRE LEKRE ørdedobbene... Å nå skal jeg bli fin...
Har og bestilt mer men det skal jeg ta bilde av på meg selv, så skal dere få se noe skikkelig fint, bare vente til de kommer!!

Nå må jeg snu meg rundt å gjøre mer fornuftig enn å bruke penger... selv om det ikke er så moro!!

ha en topp dag  :o)

1 kommentar:

  1. Hei og hopp, og godt nytt år.. Var innom å kikket her tidligere i kveld, og det ble visst ikke billig. Måtte jo bare inn å bestille et par ringer ++ jeg også da.. hihi


    Ha en flotters torsdag
    Klem heidi

    SvarSlett