mandag 30. januar 2012

Muffintop???

Ja så har det skjedd..... jeg så og si alle klærne minne har krympet, hva slags kvalitet er det vi snakker om her egentlig..... her henger de i skapet og av den grunn bare blir mindre.....!!!?

Her må noe gjøres,
 jeg har etterforsket litt, og svaret jeg kom frem til at det står et par flasker sukkerholdige brus i kjøleskapet, samt noen sjokolader, på toppen av skapet ligger det to kurver, den ene er fylt med Sverige godis og den ande fylt med potetgull ol.... (når jeg sier fylt, så renner det ikke over asså, men det er noen der....)
Jeg har og lagt merke til at trenings skoene mine ligger et sted de virkelig samler støv, eller kan det være at de rett og slett ikke er blitt brukt på en stund??
Så da spør jeg meg selv.... er det JEG som er blitt større og ikke klærne som er blitt mindre....... Er JEG blitt en "muffintop"



SJOKKERENDE!!
Da må noe gjøres da, og det skikkelig og fort.
Får la all godis ligge slik at det blir gammelt og jeg kaster det, brusen blir tam og kanskje jeg får blåse støv av treningsko og klær.....  (hvis ikke det samme har skjedd med treningstøyet da, det og har krympet....

Så alle dere der ute som ikke har opplevd dette , heldige dere!!! for dette her var nesten skummelt  ;o)
Ha en fin dag alle  <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar