mandag 16. januar 2012

opprydding

Da var årets opprydding i garderoben min igang... å huff og huff som den så ut.... jeg har nok for mye!!! men samtidig så har en jo alltid for lite så nytt må kjøpes inn.....men nå er det slutt!!!!! og denne gangen mener jeg det.....
Men det er ikke bare kjipt å rydde hver gang, for i dag gikk jeg skikkelig til verks og tømte alle vesker og lommebøker, og fant tilsammen 12 lipglosser, hvor tre var av samme merke og farge, tre pakker med ob og mye rart som ligger nederst i store vesker... men det er ikke det spennende eller moro, det var det at det dukket opp tilsammen 1385,50 kroner!!!!! hvordan er det mulig sier nå jeg.....


Så nå er jeg gira, her skal det dykkes ned i resten av vesker og lommebøker jeg sjelden bruker....kanskje det dukker opp mer  :o)

Håper dere alle har en fin fin kveld...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar