torsdag 15. mars 2012

15 mars og 11 år :o)

I dag har gulljentene bursdag.... 11 år!!!!! Voldsomt fort tiden går synes jeg!!! ikke bare blir jentene større og eldre, men det samme gjelder meg, jeg og blir både større og eldre... smilerynkene har møtt opp i ansiktet mitt og bestemt seg for å bo der permanent!!! Men nok om meg.....


Hver eneste bursdag siden jentene fikk stor seng, har gavene ligget ved siden av dem, når de våkner, slik at det første de gjør er å se/åpne gaver... og det er gilt!!! Selv om de er ganske trøtte i trynet...




Om noen få små timer kommer familien på besøk og bursdagen skal feires skikkelig!!!  Til da, må bord dekkes noen små kaker bakes og bær røres....
Så jeg har nok å gjøre fremover  :o)

jeg får blogge om noen "fine" kaker" etter festen.....  ;o)

ha en superb dag alle sammen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar