tirsdag 27. mars 2012

solen fortsetter å skinne.....

I dag har det vært en sånn dag som egentlig aldri ble bra,..... Ikke det, her i sør har vi det jo skikkelig fint om dagen.... sola skinner som om det skulle ha vært juni og ikke mars (det verste av alt er at det faktisk er mulig at det kommer snø i ca en mnd tid ennå....) I dag inne i loungen min som dere kan se flotte bilder av her, var det langt over 40 grader... vel og merke i solen da!!!

Testet og i skyggen og den sto på 30 grader fikk ikke tatt bilde til bevis da men... dere får bare tru meg  :o)

.... men i dag har jeg slite med KRAFTIG hodepine, noe så ubrukelig hodepine..... den går ikke over!! tilogmed ikke etter jeg tok på meg brillene engang, og heller ikke med noen ibux..... så jeg sitter her og holder på å bli gal av denne hodepinen!!! Jeg som hadde tenkt å ned og sy litt igjen, har så mye søte stoff, som jeg vil sy noe jente ting av.... enten som gaver eller som produkter inne på epla. Men det trur jeg jeg må drøye litt!!! Får heller sitte med bena i soffan så lenge og snart gå legge meg.... Så får jeg satse på at solen skinner like hærlig i morgen og at hodepinen blir BORTE!!


HÅPER SOLEN HAR SKINT PÅ DERES VEI I DAG ALLE SAMMEN  :O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar