mandag 26. mars 2012

Vår og resultat

Ja nå er det skikkelig vår om dagen... Deilig for oss som trenger D-vitamin... Solen gir meg deilig dose med det nå!! i dag ble det til at jeg og mannen satte oss på trappen og nøt en kurv jordbær,
De var søte men kanskje en smule smakløse, så litt sukker var greit å tilføre...
AHHHHH.... kan nesten ikke vente til sommeren 


Jeg ble ferdig med gavene jeg hadde planer om at skulle bli ferdige da.....
Et litt stort vognteppe som også kan brukes som sommerdyne og leketeppe, 

og...


... en foret jakke sammen en cord bukse...

Håper dette faller i smak hos eierne, skal sende det i posten i kveld... så vi får se  :o)


Nå er jentene på golf trening sammen mannen, så det er vel passende at jeg går ned og fortsetter foran symaskinen nå mens jeg har ånden over meg  :o)

HA EN FANTASTISK DAG ALLE SAMMEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar