lørdag 31. mars 2012

Piknik kurv.....

I dag skal jeg komme med et lite lurt sparetips til dere alle.

Nå som våren er her og finværet tillater en aldri så liten piknik i det fri, trenger man jo en kurv til å ha med seg på tur.....

Jeg forelsket meg i denne fine lille saken.....


Lekker, smart og funksjonell, tenkte jeg....DET var helt til jeg så prisen.... Prisen sa: 1390,- Jeg sa: Glem det!!!

Men så i dag, var jeg og mannen en liten tur på Jula, og der fikk jeg se......  En ganske så lik kurv, kanskje ikke like elegant i fargen utenpå som inni, men derimot ganske sommerfrisk og fin..... til den nette sum av 389,-.....




Kurven hadde akkurat det samme innholdet som den andre, bare foret var limegrønt og hvit stripete...


INNHOLD:
4 porselens tallerkner
4 vinglass i glass
4 kniver
4 gafler
4 skjeer
4 Stoff servietter
salt og pepper bøsser
VINÅPNER!!

Og et lite kjørebag rom  :o)


Perfekt!! Alt du trenger for en date ute !!!

Så denne kurven MED innhold ble min og med meg hjem  :o)



1 kommentar:

  1. Hei Mia, fin blogg, men hvor i all verden fant du den Piknikkurven?
    Hvor er Jula?

    På forhånd takk!

    SvarSlett