mandag 4. juli 2016

Kom og kjøp......

Jeg jobber med å rydde i lageret mitt.... ja jeg sier lageret!! Jeg har så utrolig mye av så mye ??
Er det mulig å bli så bitt av hver basill?? Tydeligvis!!

Jeg har et par annonser inne på Finn.no, men prøver alle arenaer jeg kan for å selge unna....


Disse bildene er hentet fra annonsen som heter "Stoffpakker"
Her har man mulighet til å kjøpe pakker med stoff i div. str. for noe jeg synes er ganske billige penger :)

Disse bildene er hentet fra annonsen "Stoff, mye forskjellig"
Trenger kanskje ikke si mer om hva som kan bli solgt der :)

 Denne annonsen heter "Knapper, bånd ol..."
Her er det mye forskjellig av knapper, bånd, strykemerker....også veldig billig :)

 "Diverse hobby" litt av hvert til hobby

"Stempler og diverse til scrapbooking..."

Og til sist men ikke minst

2 kg garn i diverse tykkelser "mye garn selges"
BILLIG!!


"Strikkepinner" Jeg selger unna strikkepinner i bambus og plast, dette er fordi, jeg selv liker best å strikke med metall, og da ble disse bare liggende....

BILLIG, er vel stikkordet for disse annonsene :) :)Ta en titt da vel :*)
Om du selv er en som ikke trenger noe av dette, kjenner du nok til noen, som kunne ha vært interessert.....
Det er bare å ta kontakt
med meg enten via *finn.no, her inne, facebook eller mail
mia.merethe.bye@gmail.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar