søndag 10. juli 2016

uken som gikk....

Forrige uke forsvant like fort som den kom.....
Det var en uke som det skjedde mye.... søndag var vi jo på Kongsberg tur (som jeg skrev om her )
På tirsdag tok jentene og jeg en tur til Sverige, en harrytur rett og slett.



Der var vi i mange lange timer....... men det gjorde det og veien hjem. Da vi kom til Moss, for å ta båten over til Horten, ble vi stående å vente på 4 båter, så hjemme var vi klokken 21.30, og da hadde vi vært på farten siden klokken 07.00


Dagen etter, på onsdag, hadde jeg bursdag... juhu...  :)  Så for å slippe å lage selskap, og slite ove gryter og ovn, ja så tok jentene og jeg oss en tur til Kragerø. 
Kragerø feirer 350 års jubileum, og da var det gratis konsert på torvet, hvor Ingrid Barland (lokal fra Kragerø) Brødrene Solli Tangen (lokal fra hvor jeg bor )  og et par gutter/menn som sang kragerø låta, egentlig en ganske dårlig sang med et typisk russe beat.Altså ikke noe for meg...Og så kom trekkplasteret til slutt, nemlig CC-Cowboys.Det er vel sikkert den 10 gangen jeg er på konsert med de, og det er den første gangen jeg var edru!!!!  Dette var et alkoholfritt arrangement, så det var ingen servering på stedet....  Og derfor tok jeg og jentene med. Men må si, CC-Cowboys er morsomst å høre på med litt promille. 




Midt under CC konserten åpnet himmelen alle sluser, det ble kaldt og vått, men vi prøvde å has humøret på topp :)

Og etter en slik uke, en slik det skjer litt av hvert og sene kvelder, ja da kommer migrenen og den vil da sitte i opp til flere dager... og jada, også denne gangen... i hele tre dager, så i skrivende stund er jeg heldigvis migrene fri, så det spørs da, hvor lenge det varer  :(
Og det dummeste med å ha slik migrene, er en blir veldig usosial, og det passet ikke bra på fredag!!! Da hadde jeg bedt venninner over for å feire dagen min som da var på onsdag :)  Jeg bruker alle unskyldninger for å ha en fest og møte venninner :)


Det endte bra, og var veldig koselig, tross hodepinen, med litt medisin, roet den seg ned, så kunne sitte til gjestene dro :)
Våknet opp på lørdag, men like herlig migrene, og måtte ned til Kragerø for å hente jentene. raskt ned for å hente og rett hjem var resultatet.... hjem og sove bort hodepine..... og i løpet av kvelden (rundt 23.00) ja da slapp den, så i dag er det migrenefridag, regnvær og strikking på plakaten  :)

Ha en deilig søndag alle sammen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar