søndag 10. juli 2016

På pinnene...

Jeg er en slik som fort blir utålmodig når det gjelder strikking, iallfall når jeg kommer til ermer. Har en tendens til å hate ermer!!!!  så jeg pleier å sitte med flere prosjekt, et som er lite, som tøfler, votter eller luer, samtidig som jeg har en genser/kofte eller to kanskje tre og.....

Sånn som nå....

 Her er jo kofta ferdig, men mangler knapper


 Dette er Wiolakofta som jeg vil strikke, i min egen fargenkombinasjon, bunnfargen er sjøgrønn og ikke så grå som det ser ut til på bilde


Denne søte tingen strikker jeg til min lille niese, som ikke er 1 år enda, så hvit og rosa er perfekt mener jeg  :)

Og til sist strikker jeg på en jakke i akrylgarn fra Europris til Aurora, som jeg ikke har bilde av og mangler garn til, er gått tom, og beleilig nok idet jeg har ermene igjen..... alt annet er ferdig :)
De evindelige ermene!!!!

Så i mellom all kofte strikk, strikker jeg som sagt på småstrikk


Jeg skal være pappa med på messe i løpet av sommeren, så må strikke litt slikt, så kanskje jeg kan selge noe :)  tøfler strikker jeg på bestilling, om det er noen som synes det så interessant ut. Farge, mønster og størrelse bestemmer dere :)  ;)

Skal nok bli ferdige med disse prosjektene innen sommeren er over, såpass optimistisk er jeg !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar