søndag 5. desember 2010

endelig ferdig....






Julegave til gudbarnet mitt er endelig ferdig, selv om jeg ikke helt vet om jeg kommer til å gi den... ble jo kanskje ikke helt slik jeg trudde (trur vel egentlig at jeg kan mestre alt til enhver tid...) men nå har jeg brukt såååå lang tid på å få den ferdig, så hun får få den, og så kan mor og far selv bestemme om de vil ha den på berta deres eller ikke... . 

nå viser datoen 5 desember og det er bare 19 dager igjen til jul.... og jeg er fortsatt rolig  ;o) dette føles bra!!

I dag var det jo og lørdag, og hver lørdag klokken 14 er det radio-tid for meg og jentene... vi følger med på radioteateret.... og denne gangen her er det et ganske så spennende "teater" .."nattemannen" heter det... utrolig spennende og nesten litt skummel  :o)




To jeneter sitter som lys og LYTTER  til radio, men mamma må sitte med de da, for litt skummelt er det!!
Så nå er det bare å vente på 4. og siste episode som går til lørdag igjen...

ha det fin fint i natten....

2 kommentarer:

  1. Hørespill på radioen er gode barndomsminner for meg!
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. den er skikkelig fin, du er jo flink til å sy, Mia Merethe:)
    Spennende med Radioteateret, så fint at jentene dine har evne til å lytte:)

    Søndagsklem fra Trine:)

    SvarSlett