onsdag 1. desember 2010

livets første gavekalender...

Sitter her nå, endelig ferdig med julekalenderen til jentene.... Det er første året vi har gavekalender, så dette året ble vi enige om at de kunne få annenhver dag men begge får den 1 og den 24 (jeg syns det er en smule dyrt og unøvendig før jul og kjøpe gaver, selv om det er noe smått og noe litt større). Men min egentlige plan var en helt annen type kalender enn den de får, skulle egentlig bli en liten juleby fra "Karen Marie" klip fra Panduro... men... de esken var litt i  de minste laget... da mått jo mor ut i siste liten (som vanlig egentlig) og fikse noe nytt... hmmmm?? hva skal jeg finne på???? jo da det ble et lerret med sopptall... ikke så værst lur ide gitt  ;o)





Men typisk så manglet jeg en gave da, og klokken viste tolv på natten... huff og huff... hvordan var det mulig???? jaja... godt jeg alltid har noe brukans liggende...puh for det... ellers hadde jeg begynt å slite litt, for datoen viser jo allerede 1 desember nå så...

men alt kom på plass i tide, og jentene blir nok storfornøyd med livets første pakkekalender  :o)

Ha en fortreffelig natt alle sammen og en fin 1 desember ...

4 kommentarer:

  1. denne er nå virkelig fin da, Mia Merethe:) Våre får en julesjokolade og gave annenhver dag:) det blir 24 sjokolader og 24 gaver det:) Siden jenta er glad i nikk-nakk er det greit å ha Søstrene Grene i byen; mye fint og billig der til jul. Verre med 19-åringen, lite å finne på til ham som ikke koster skjorta:)
    Bare de blir fornøyd så, og det blir de hvert år:)

    Ha en flott onsdag:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg =)Ha en strålende onsdag!

    SvarSlett
  3. En flott julekalender! De kommer helt sikker til å bli kjempe fornøyde.
    Klem Igi

    SvarSlett
  4. Heisan du. De kalendergavene vil nok garantert falle i smak tenker jeg, og du må gjerne kopiere ideen min om julekalender til mannen. Den får du garantert stjerne i boka av, og er du ekstra heldig, kanskje en stjerne eller to til å ha rundt halsen eller på fingeren ;)
    Ha en fin adventstid.
    Klæm Susanne

    SvarSlett