tirsdag 14. desember 2010

o`heldige meg!!!

I dag hadde jentene juleavslutning på kulturskolen, Der de går "visuell kunst"...Så i dag kom de hjem med en bærepose hver med forskjellige tegninger med forskjellige teknikker... må jo si at jentene har blitt mye bedre til å tegne etter de startet der...
Men... det gilleste var egentlig de FLOTTE hodene de hadde laget...





Det til venstre på bilde er laget av Aurora, og er en baby med kjyse  :o)
Den andre er jo da Lottes, og skal   bare forestille en mann.....
Uansett jeg syns de var helt perfekte!!! og skal få heders plassen i hylle jeg pusser opp.. den hyllen/skapet kommer i et  annet innlegg.. og da kanskje med disse fiiine hodene på plass,...

Jeg måtte forresten finne frem furte-leppen min for å få disse fine hodene da... Lotte skulle absolutt gi sin til oldemor, men etter litt furting så fikk jeg beholde den alikevel...Dette er jo det første ordentlige de har kommet hjem med fra kulturskolen, bortsett fra tegninger da, men det har jeg jo milioner av i en eske... Så DISSE ville jeg ha!!!!!

ha en fortreffelig natt alle ssammen.....

3 kommentarer:

  1. skjønner godt du ville furte deg til disse hodene ja:) Så sjarmerende:)
    Gleder meg til å se nyhylla/skapet komme opp:)

    Ha en flott tirsdag, klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Så fine de er;-)
    Noen ganger må man ty til litt"ufine" metoder for å kunne beholde noe barna har laget selv ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så kjekt at du vil følge bloggen min, og vere med på det vesle lotteriet mitt:)
    Koseleg blogg du har, så deg vil eg følge vidare.
    Det var nokre fine små kunstverk du fekk (tak i), ja!
    Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett