onsdag 8. desember 2010

lite kreativ.....

Nå burde jeg ha kommet med noe nytt å skrive om, men vet liksom ikke helt hva det skulle ha vært.... denne bloggen har liksom blitt en slik "skryte-blogg" ser jeg.... jeg legger merke til at jeg kommer med alt jeg har gjort og hvor flink jeg liksom har vært.... Det er jo i og for seg ganske greit og moro det (iallefall for min egen del, da jeg får se at jeg EGENTLIG gjør noe her....) Men så er det det bittelille problemet, at når jeg ikke har vært kreativ, fllink eller effektiv, ja da er jeg jo nesten helt tom for hva jeg skal skrive om.... var kanskje ikke det som var meningen da jeg startet å blogge, her tenkte jeg at her kunne jeg skrive litt om hva jeg tenkte på, brenner for og selvsagt det jeg gjorde... men kreativitets stopp ja da er det jo og skrive stopp!!

Så i dag blir det et lite ikke kreativt innlegg, .... kanskje jeg kommer tilbake med litt kreativitet igjen når julen nærmer seg.... Er jo en tusen ting som må bli gjort så......



1 kommentar:

  1. du har vært kreativ og fått gjort masse:) Så nå må du hvile en stund:) Hvis dagene våre består av å gjøre ting og å være kreativ med det, så er da vel det greit:) For meg er blogginga det, og å støtte andre:) Jeg får jaffal mange ideer fra din blogg, Mia Merethe:)

    Onsdagsklem fra Trine, som øver seg på å gi f... i hva andre mener om det hun legger ut på bloggen;)

    SvarSlett