mandag 20. desember 2010

stress?? nei da!!!!

20 desember og bare 4 dager igjen til julaften????!!! hvordan skal dette gå, alt er under kontroll, men samtidig ikke i det hele tatt...
I dag ble de siste gavene sydd og pakket inn, nå gjenstår bare jentenes gaver som jeg må hjelpe til med igjen... så da er jo det i det minste under kontroll... det viktigste med disse gavene gjenstår jo da, og det er å få nok selvtillit til å faktisk legge de under juletreet og gi de til vedkommede..... hmmm!!!
Bare 2 kaker igjen og bake også, så det burde jo gå¨fort i morgen ettermiddag, for i morgen formiddag er det jultre innkjøp som gjelder.
Og da gjenstår det egentlig bare små ting  på listen min... men fordet så stresser jeg inni hodet mitt...

Jaja... får sette meg ned med bena på bordet, og gomle på noen pepperkaker kanskje, og se på noe dårlig tv før sengen roper på meg.

 men først noen små ønsker fra meg, (for hadde jeg hatt 30.000 som bare JEG kunne bruke på hva JEG ville hatt, ja da hadde bla. Home & Cottage her i porsgrunn blitt fornøyde...)  
 
dette her er bare en regndråpe i hvet hva jeg ønsker meg....

*jeg drømmer om å ha sorte tulipaner i hagen min, MANGE sorte tulipaner!! egentlig så er de ikke helt sorte da, men ganske mørke og FINE.... men de er umulig å få tak i... iallefall hver gang jeg er inne på sofang.no
men en gang dukker det nok opp noe (jeg vet det er litt tidlig å ønske seg tulipaner til hagen sin i desember, men hadde jeg fått de til jul, ja da hadde jeg blitt glad...)
*teppene og kurvene med stjerner hadde vært perfekte på soverommet vårt, nå som veggene er malt med "hule",  fargen er mørke mørke gråblå, VELDIG fin!! og da med stjerner på gulvet, ja det hadde vært prikken over i'en det....
*sjenken vil jeg bare ha for jeg syns den er fin!! og hadde passet perfekt i stua mi (eller vår som det egentlig heter)


Sånn da vet dere det, i tilfelle dere får en trang til å kjøpe inn en "liten" gave til meg.....  :o))))


ha en fin fin mandag-før-jul-mandag


3 kommentarer:

  1. ja hadde man bare vinni i lotto sier jeg bare. planen ligger klar og shopping er det første jeg skulle ha gjort :)

    Godt med litt kontroll før jul. kaker som er bakt osv. Selv er det kun to slag i hus. men vi skal heller ikke være så mye hjemme å da orker jeg ikke masse kaker som ligger.

    håper dere får en fin jul sammen :)
    jule klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei :) Det er kos å sitte å drømme , ja jeg kunne også tenkt meg en haug med penger og bare gått helt bananas ;) Det hadde vært så kult !! Her i huset stresser vi ikke så mye med jula , litt pynt og god mat så er jula i box ;) Det viktigste er å kose seg :)
    Ha en fin dag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Jule kommer uansett, gjør ting di vil gjøre og ikke ting du føler du må gjøre. Mitt tips i en travel hverdag. Kos deg!
    klem igi

    SvarSlett