søndag 12. desember 2010

11 desember og endelig en gave er laget...

I dag, ja i dag har jeg virkelig klart og gjort noe av det jeg sklle ha gjort i en evighet nå... nemlig laget ferdig en julepresang...


Eller det heter vel kanskje 2 presanger, men de er til den samme personen da, disse skal nemlig svigerinna mi få til jul, jeg håper de vikelig faller i smak, vi to er så utrolig ulike, og ikke mindre ulike er vi når det kommer til smak av interiør.... men men..
Den ene bak, begynte som en duk, men endte opp som en pute... egentlig bedre slik!!
Har og sydd en gardin til entreen , sydd og sydd... har bare satt på noen bånd til oppheng på en duk fra Kid... hehe...
... men fine ble de da, syns jeg.....

I dag er det og 3. søndagen i advent, tent det tredje lyset og ser at det bare er ett lys igjen... Det betyr jo at det faktisk ikke er lenge til selveste julaften.... godt jeg ikke begynner å blir stresset da, siden det er litt mer å gjøre enn jeg faktisk hadde håpet på denne tiden av desember.... men kjenner jeg meg selv rett, får jeg det unna i goood tid før selveste julaften, det vil jo si natt til den 24 det..... hehe... men  så lenge alt er tipp topp stand i det gjestene kommer så er do det topp!!

Dere alle  får  ha en fantastisk 3.advents kveld... jeg må fly... inn på syrommet og kanskje få unna en gave til  :o))

4 kommentarer:

  1. Koselige puter svigerinna di skal få :) Alltid trivelig med hjemmelagde gaver :) Kul gardin i gangen , som fikk en helt personlig stil :)

    Ønsker deg en fin uke som kommer :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Nydelige puter! Svigerinna di blir hekt sikkert fornøyd.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. Så flotte puter du har laget! For en fin gave!

    Og knallstilig gardin du har sydd! Virkelig en super ide! Skjønner godt du er fornøyd:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. håper forkjøælelsen er over:) Svigerinna di blir sikkert glad for putene, du vet jo hva hun liker:)
    Du er flink å sy ser jeg:)
    Likte gardinene til entreen jeg:) Skikkelig god ide dette:)
    Mandagsklem fra Trine:)

    SvarSlett