søndag 9. januar 2011

effektiv....

ja da var det plutselig søndag igjen da... hei hvor fort tiden går når en har det gøy...hehe... vel.. gøy og gøy, iallefall effektivt. Både i går og i dag har jeg vært super duper effektiv. Vaskerommet har blitt tømt for skittentøy så nå er planleggingen igang for å få et funksjonelt og fint vaskerom.... så det kan bli moro å være der inne  :o)

men og fikk jeg ryddet fler rom og skap... pluss at jeg fikk satt meg ned forran symaskinen og sydd nye gardiner til kjøkkenet (vel vel... ikke helt nye, bare forandret på noen gamle jeg hadde) sydde og noen gardiner til garderoben til Lotte, nei, ikke et med mange lapper på, DET orket jeg ikke!! så da ble det og der sydd noen gardiner ut i fra noen gamle, men de passet perfet til den blå sjenken hun har på  rommet sitt. (bilde kommer senere da vi måtte forandre litt der inne!)
Og mens jeg var igang forran symaskinen, sydde jeg noen grytelapper....

En annen ting jeg fikk gjort, var å forandre esken med tennbrikketter... sien jula er ute av hus måtte jo denne også tapetseres på nytt....




















Artig liten ting å gjøre syns jeg, siden disse eskene er så stygge...
Så da kan de stå på gulvet ved peisen uten å skjemme seg ut!!   :o)


Jeg ønsker meg en tofarget rund puff fra 50 eller 60 tallet jeg.... er det noen der ute som vet hva jeg mener, og vet hvor jeg kanskje kunne ha fått tak i en slik?? har ikke noe bilde (foreløpig) så håper noen skjønner hva jeg mener......  :o)

gode hilsner fra

3 kommentarer:

  1. Hei Mia Merethe :) Likte så godt de stoffene du har brukt på grytelappen .Godt å ha en slik ryddesjau innimellom , da har man bedre samvittighet når man setter seg ned ved symaskina :) Tennbrikett esken ble veldig kul altså :)Også du, jeg liker den "nye" bloggen din :)

    Ha en fin uke som kommer :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. du har da vært utrolig produktiv i helga da:) Vi har vært på hytta og har ikke vært i nærheten av en PC:) Bakdelen med det er at det blir mye å ta igjen når jeg kommer hjem. Fordelene med å være på hytta oppveier:)

    Fiine grytekluter og flott tennbriketteske:) Fikk litt guts til å begynne å sy igjen jeg også nå:)

    klemmer fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så flink og effektiv du er! Grytelappen har du laget av flotte stoff. Den ble kjempe fin.
    Klem fra Igi

    SvarSlett