torsdag 22. september 2011

noen ganger er det ålreit.....

Noen ganger er det ålreit  å bare gjøre absolutt ingen ting i mange lange timer.....
Noen ganger er det ålreit å sitte i soffan med pc`n på fanget å glo på forskjellige nettsider og drømme
Noen ganger er det helt ålreit å bare være.........sløv.

Sånn som i dag, solen skinner, men jeg sitter inne, uten veranda døren åpen engang..... Dette er egentlig helt topp innimellom. Har tatt meg to deilige feriedager fra jobb, men tok tydeligvis med meg ferien hjem... Skulle liksom være litt effektiv hjemme siden jeg hadde tatt meg fri, men det ble utsatt til i morgen, foreløpig.
Så i dag er det foreløping ingen ting på agendan, siden det da ble utsatt. Og slik blir det nok resten av dagen og, hvis det blir gjort noe, er det nok noe ego-sentrisk som å sitte inne på hobbyrommet og kose meg.For jeg har vært en bitteliten tur på panduro og handlet bittelitt....

Sånn er det noen ganger gitt!!!

Men jeg henger ikke med neddet av den grunn!!!  Solen skinner jo tross alt, ser det gjennom vinduet jeg....


som dere ser på lyset, har solen tittet litt frem......  :o)


Håper dere alle gjør nøyaktig det dere ønsker i dag, og har en super dag!!!!

God Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar