søndag 25. september 2011

Meg fra A-Z

Etter å ha lest litt rundt på mange forskjllige blogger, ser jeg at det går en greie rundt om "meg fra A-Z" Det var litt festlig tenkte jeg, og har lyst til å prøve jeg og-.....
Så her kommer meg fra A-Z  :

A. Age:   33
B. Bed size:  150cm x 200 cm
C. Chore that you hate: Ta ut og inn av oppvaskaskinen (men heldigvis er det mannens oppgave her i huset :o))
D. Dogs: Ingen hund nå, men er vokst opp med en labrador.
E. Essential start to your day:  En god frokost, sammen med nyhetene på radio, noe som sjeldent skjer.
F. Favorie colour: akkurat nå, lilla
G. Gold or silver: Gull
H. Height: 180 cm
I. Instruments you play(ed): Pappa lærte meg å spille gitar for mange år siden, så "kan" tre grep og noen viser.
J. Job title: Prosess operatør.
K. Kids: Lotte og Aurora, født 2001
L. Live: Porsgrunn, men er født og oppvokst i "Perlen blandt kystbyene" nemlig Kragerø.
M. Mother name: Pia.
N. Nickname: Mia.
O. Overnight hospital stays: 1 gang med halsbennelse (måtte opperere bort mandlene langfredag 2005)
P. Pet peeves: Jeg skjønte ikke helt hva det uttrykket sto for, men ut i fra andre svar , er det små irritasjoner.... Når folk stopper opp i enden av en rulletrapp, når de selv har kommet ned, og folk som stopper rett utenfor dører og tenner en røyk, uten å tenke på at andre kommer etter!!!!
Q.Quote from a movie:  Et udødelig sitat fra "Dirty Harry", elsker den arrogante mannen!! "I know what you thinking. "Did hi fire six shots or only five?" Well to tell you the truth, in all exitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum , the most powerfull handgun in the world, and would blow your head clean off, you got to ask your self one question: Do you feel lucky? well do ya punk????  "
R. Right or lefthanded:  Høyrehendt.
S.Siblings: Har en storesøster.
T. Time you wake up: Prøver å våkne 05:45 men er ganske fornøyd om jeg er oppe før 06:30.
U.Underwear:  Som regel noe som ikke matcher.
V. Vegetable you hate: Er ikke veldig glad i tomater.
W. What makes you run late: Hele tiden trur jeg at jeg har MYE bedre tid enn jeg egentlig har!
X. X-rays you had: Lunger. tenner, haleben og underarm.
Y. Yummy food that you make: "Guffe"  (helt enkel rett med stekt bacon og stekt ris....)
Z. Zoo animal: Tiger.



Sånn der har dere meg da..... fra A-Z  :o) 

1 kommentar: