søndag 4. september 2011

helgen min....

Ja da var søndagen her, og hverdagen er bare noen få timer unna..... heldigvis er det "kriminaleterforsker Foyle" på nrk og noen deilige timer med søvn (hvis jeg da får til det) før klokken ringer....
Denne helgen har vært fylt med egentlig ingen ting.... lørdag var Aurora på teater workshop i hele 5 timer, og da var Lotte og jeg en tur hos svigerinnen min, jentenes tante. Da vi kom hjem dukket mamma og pappa fra kragerø opp, ..... Det var super koselig.... Jeg laget eplekake som vi koset oss med is ved siden..... mmmm....Da de dro var det ost og kjeks på jentene og meg, siden mannen dro på jobb, og litt mgp-junior. Skikkelig kosedag,og ikke minst sløvedag  :o)

Symaskinen har og blitt flittig brukt som jeg skrev i forrige innlegg...


To kjoler som skal inn på epla....


Den nye stoff og stil katalogen er jo kommet! Og der er det jo som alltid menge gode og fine ideer til barneklær.... ikke bare hadde jeg mønsteret til denne toppen fra før med jeg hadde og stoffet liggende. Så Aurora bestillte denne toppen.

 


Lotte ville heller ha en med litt mer farge og fikk denne:


I dag har dagen bestått først og fremst av kos og avslapping, men vi var og en tur på loppis i Larvik.... et ganske stort loppis, faktisk "Vestfolds største" reklamerte de med...... Jeg har finne ut at jeg ikke er noe loppis menneske, ikke det, jeg liker mye gammelt og slitt, liker ting med litt sjel i, men jeg takler faktisk ikke loppis-mennesker (om jeg kan kalle de det) Det er iallefall mennesker med sykt spisse albuer... folk som dytter og dytter helt til de er fremme til målet.... og da mener jeg dytter uansett hva og hvem som er forran seg.....!! Jentene mine gikk over ende noen ganger av syke syke mennesker...

Men men , jeg fant ikke stort annet enn noen klær som vi skal brukes til kostymer under halloween... og tre plise` skjørt som skal klippes opp og syes i riktig størelse til jentene,.....  :o)

Så konklusjonen på helgen må jo være en fin og rolig helg, akkuret slik jeg liker den!!

Helt til neste gang....... ha en super natt/morgen/ formiddag/ dag  :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar