fredag 16. september 2011

jippi

Fredag er en deilig dag......  Bare det  å vite at man kan sove litt lenger i morgen, gjør at kvelden ikke er så tung  :o)
Men den er og deilig fordi I DAG HAR JEG FÅTT MITT FØRSTE SALG!!!! Noen har faktisk likt det jeg har laget og kjøpt det.. juhu.....
Så siden jeg ble så lykkelig over det, satte jeg liksågodt igang med litt mer "produksjon" kan jo ikke hvile på laubæra  :o)
Legger til bilde i morgen....

Takk for god-bedring ønskene deres... heldigvis hjalp det... armen er blitt MYE bedre og funksjonell. Så etter 2,5 sløve dager på jobb, blir mandag som vanlig igjen... Så da er det bare å nyte helgen!!!!
Og gjett, det skal jeg. nyte nyte nyte  :o)

Så til dere alle godfolk der ute: Ha en fantastisk fredags kveld/natt

KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar