fredag 9. september 2011

golfe-jenter

Så ble denne fredagen kvelden, og jeg kan etterlengtet sette meg ned og kope i soffan...D.E.I.L,I,G!!!
Jentene ble kjørt til kragerø for å sove hos mormor og morfar hele helgen.... Men før vi dro dit stoppet vi ved golfbanen i nærheten og jentene fikk prøvd seg på å slå litt baller..... fått sitt første golfsett og planen er at de skal prøve seg litt frem nå og så kanskje begynne neste vår med timer og runder..... Dette falt iallefall veldig i smak så.....



Siden mannen har golf som sin idrett, er det jo ganske koselig at far og barn kan gjøre noe sammen, for jeg golfer ikke!!

Denne helgen skal gå til husstell og litt hobby (trur jeg), men i dag skal jeg bare lade opp og kose meg i soffan  :o)

Håper dere alle der ute har en flott fredagskveld  :o)


Takk og for koselige kommentarer fra dere!! jeg setter virkelig STOR pris på det og dere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar