lørdag 24. september 2011

LØRDAG.....

Lørdag......

lørdag og hjemme alene med Lotte. Ganske koselig. Denne helgen var det Aurora som ble bedt på hytte tur med ei klasse venninne, og det synes jeg var veldig koselig for henne. Som regel er det Lotte som blir spurt om å bli med og Aurora sitter igjen hjemme med meg.... ikke det, vi pleier å kose oss vi, men det er noe eget være på tur, Så denne helgen er Lotte hjemme alene med meg, og klart vi og koset/koser oss. Hele dag har gått med på å kose oss, og etter at mannen hadde dratt, satte vi i gang å laget litt mat...

TACO



Lotte var kokken for dagen....

Og er det noe Taco ikke er, så er det lett å spise uten å grise....  :o) selv med Soft tortillas :o)

litt etter maten var fortært, kom ei venninne av jentene ned og de skulle ned og synge litt singstar



Men denne dagen startet ikke like moro som det var tenkt.....For en liten varmtvannsslange til vasken på toalettet nede i kjelleren, sprakk i går kveld, så vannet lå over hele gulvet der nede, glo-varmt vann utover gulvet, og jeg og Lotte hjemme alene hjemme!!!!! Jeg fikk stengt hovedventilen så vannet stoppet, men vannet var der fortsatt...... etter x-antall håndkler ble en del absorbert og noe trekt ned i gulvet....... heldigvis nede i kjeller...

Så i dag måtte vi på tokt for å kjøpe ny slange.... og da leke rørleggere!! (og da jeg sier "vi" mener jeg jo egentlig mannen)

Resultatet ble ikke bra, så vi plugge det igjen, så nå er det kun kaldt vann der nede.... men ikke noe   lekkasje i alle fall......

Nå er det kosekveld videre for meg og Lotte.... vi har litt knask som fortæres så.....  :o)


Ha en SUPER kveld dere alle sammen!!!

LØRDAGSKLEM
FRA
MIA

1 kommentar:

  1. Godt det gikk bra med den lekkasjen. Vi hadde lekkasje fra varmtvannsberederen i vinter og måtte skifte parkett i hele etasjen - ikke moro!
    Velkommen som følger hos meg, veldig hyggelig!

    SvarSlett