tirsdag 13. september 2011

sykehus besøk....

jaja... så endte denne arbeidsdagen på sykehuset for å ta rønghten av min arm, Jeg var så heldig å ødelegge døra på trucken i dag og den føyk rett i armen min..... VONDT.
Heldigvis ikke brudd, som først antatt. Men en veldig vond og øm arm. Utrolig nok ikke er den blitt særlig blå heller, og jeg som alltid får blåmerke ?? men skal se det kommer....

Får trøste meg med at det gikk værre med trucken!! Ruta gikk i tusen knas  :o)))

Vel vel... nå er det bare å hvile armen og få pleie her hjemme som gjelder  :o)

3 kommentarer:

  1. Uff, høres ikke godt ut. God bedring!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hjelp . Du er uheldig du :( Bra at det ikke gikk verre ) God bedring .

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Uffda meg :o(
    Skikkelig god bedring.

    SvarSlett