onsdag 2. oktober 2013

barne kleshengere gis bort !!

Hei og hopp...

Nå er det ikke leneg før det braker løs her hjemme...... 40 års fest står på kalenderen om nøyaktig 3 dager... og om 2 dager kommer finbesøk fra selveste England :)

Og i den forbindelse har jeg jo gått gjennom så og si alle rom for at det skal bli litt respektabelt her hjemme..... trur nok kanskje det ikke hadde vært så veldig nødvendig å måtte ta boder og skaper... men... hvordan er det ikke da.
Men nå er det jo gjort, så da slipper jeg å gjøre det` igjen på en stund.

Men det jeg egentlig er innom nå for å gjøre er å gi bort 47 barne kleshengere fra IKEA.Gir de helt gratis mot at de/dem som kjøper må betale for evt porto.....
De som ønsker kan og bare velge noen fremfor alle...... Bare jeg blir kvitt de uten å måtte kaste de er jeg fornøyd  :)



Ta bare kontakt her på bloggen, eller på mail  : mia.merethe.bye@gmail.com


Håper jeg blir kvitt de snart  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar