tirsdag 22. oktober 2013

prøver å selge unna....

Et innlegg midt i natten......

Sitter her på hobbyrommet mitt, som akkurat nå kan kalles butikk, kontor og hobbyrom.... det flommer over ting som skal selges, selges fort håper jeg. Så nå er Epla butikken min atter igjen aktiv....

Og så har jeg startet en Bloppis side.... der legger jeg inn klær sånn hist og pist... jeg har hatt en skikkelig opprydding, så jeg legger ut en del her.... og er jeg litt å selger inne på needy, på facebook.
Needy er en ganske smart ting, der er det gratis og legge inn, og man har mulighet til fastpris, eller budrunde.... selv har jeg fått kjøpt inn ganske fine og nye klær til jentene, siden de har nå vokst noe utrolig mye...
Så dette ed gjenbruk er veldig bra!!!!  Billig og miljøvennlig  :)





Men her er NOE av det jeg har lagt inn på epla.no i dag..... og mer kommer, trenger bare mer tid  :)


Litt variert innhold, men det er det siden min inneholder om dagen ..

Så følg med følg med  :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar