tirsdag 29. oktober 2013

free Halloween printables

Etter å ha sittet utallige stunder forran pcn, i let etter gratis bilder og stæsj til Halloween....
Dere som har lest bloggen min, vet kanskje at jeg ikke er av de som HATER Halloween..... Er kanskje over normalt begeistret over denne skumle aften.... Men i år, skal vi ikke ha noen fest, jentene skal en tur til ei venninne, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan skaffe bilder og annet, driver jo på med både det ene og det andre, så Halloween bilder skal nok bli brukt  :)

Så til dere som ønsker, legger jeg ut noen bilder dere kan lagre og evt printe ut, og klippe opp....
Perfekt til klistremerker, hvis dere putter inn klistremerke- ark i printeren, hvor dere kan evt få kjøpt på Staples og lignende,





Håper noen kan få glede av dette, og send gjerne bilder til meg på mail, av crafting med Halloween prosjekt, eller annet..... elsker å se hvor flinke dere er  :)


Jeg får sette meg tilrette og finne ut hva jeg skal sette på morgendagens liste..... Tenkte å legge ut en liste over fine Halloween filmer som er snille nok, til at barn kan se.....
Så dere får vente i spenning  til i morgen   :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2 dager igjen til Halloween









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar