tirsdag 4. juni 2013

Da var det allerede tirsdag og uken startet med et brak..... hehe... brak og brak... men iallefall på treningsenteret, og de stakkars armene mine fikk skikkelig gjennomgå, hadde en kollega  der som virkelig pusha meg, litt min egen feil da, siden jeg liksom ikke ville se svak ut... hehe... men han og pusha meg såpass at laget jeg ikke grimaser mens jeg holdt på, var det ikke tungt nok!!!!



I dag var det og faktisk meningen at jeg skulle dit, både på styrke og i sal..... men vet du, siden jeg har PT time i  morgen, må musklene bli litt mindre ømme-..... herregud, jeg kjenner jeg virkelig har brukt muskler jeg ikke har brukt på en stund ja!!! Gruer meg litt til PT-timen min, da jeg ALDRI har hatt en før, og er så dum at jeg er livredd for å bli sliten og virke svak..... hjelp!!!
Får bare gjøre mitt beste, så får vi se hva han sier......

Wish me luck


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar