onsdag 12. juni 2013

endelig tappetsert....

JADDA... ting tar litt tid her i hjemmet vårt..... ikke like greit å være 12 år og mamma lover deg noe hele tiden, da er det jo noe som tar litt lenger tid enn forventet....
Som fex tapeten på rommet til Aurora..... Vi fikset jo opp jentenes rom til 12 års dagen



Lotte ønsket et "home & Cottage" rom.... Prøvde å få det til og så stilig som mulig til en 12 åring.... Der av gule detaljer, jeg elsker gult, men det passer veldig dårlig inn her hos oss, så hva passer vel bedre til en 12 åring??!!
Tapeten på vinduveggen, er rød teglesten, noe som ser helt ekte ut!!! og det med en tapet fra RUSTA for 149,- svenske kroner!!

 I etterkant har hun og fått en GØRR STILIG kommode med et tv og dvd over..... den har jeg ikke fått tatt noe bilde av, noe jeg burde!




Aurora er og blir ei lita jåle, og ikke minst DiVA!! så hun kunne ikke få noe lignende, henne valgte jeg hvitt og turkist, da jeg hadde bestillt en "Fern Living" tapet til henne. Det kjedeligste var at det kom ikke før etter to uker etter at alt liksom skulle være ferdig ( vi overrasket jentene etter de hadde vært  i Kragerø for vinterferien)


Så da har jeg skulle tapetsere hver uke fra februar.... fy fy!!...

men i dag, i dag har ikke solen helt tittet frem, så da satte jeg liksågodt igang med å rydde unna rot, og satte i gang med tapetsering!!


Litt vanskelig å se i dette lyset, men den er mint grønn og hvit.

Sengen er blitt snudd og større gulvplass har dukket opp, det er ikke å forakte....

På den andre siden henger fortsatt bienes utvikling plansje.....


Jeg bare elsker den plansjen!!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Huff der begynte det å små yre utenfor, og vi som skal på skoleavslutning, UTE, i dag.... fysj, blir nok ikke der lenge!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar