lørdag 15. juni 2013

uteplassen tar form.

Jeg trur jeg sa i går at i dag skulle jeg ha pause i sysler her hjemme, trur dere jeg hadde det????  NEI selvsagt ikke... men jeg fikk gjort SÅ mye i dag, ikke var det for varmt, derfor gikk det og ann å  jobbe litt ekstra, for hadde det vært varmt hadde jeg ikke orket med det jeg gjorde lenge.... I dag har jeg faktisk VASKET verandaen skikkelig, med skikkelig terrasserens, og fytti grisen hvor bedriten den var...Vi har vel hatt disse plankene på verandaen i 3 år nå, og må innrømme at det er første gang vi.... rettere sagt JEG, har vasket de!! Så dere kan tenke selv hvor mye shit som kom av, ser ut som nye plank.

Men heldigvis begynne uteplassen å ta form.....

Legger ut et collage fra uteplassen min fra hvordan det var før..... så skal jeg få prøvd å ta noen bilde ganske snart idet det blir klart.....


Veggen vil nok fortsatt være turkis, jeg elsker den fargen, men mye annen stil.....

Bare å vente å se....
Siden jeg var så effektiv i dag, blir det nok ikke lenge til før det kommer noe  ;)

2 kommentarer:

  1. Det blir sikkert kjempefint!
    Digger de turkise veggene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja håper det blir bra nå..
      Takk, jeg digger de turkise veggene mine selv, skikkelig sommerglade vegger :O)

      Slett