onsdag 12. juni 2013

Fortsatt gressenke....

Nyyydelig vær om dagen....... En kan jo bare GLISE av det..... får jo gjort så mye fornuftig ute og er fortsatt ved godt mot!!!
Jeg er jo fortsatt gressenke, og gleder meg til å se fjeset til mannen når han kommer hjem, har ikke fortalt han hva jeg holder på med, og vil ikke risikere at han tilfeldigvis leser bloggen heller, så kan ikke røpe stort!! men et sneakpeak kan dere jo få!!


Men mer enn det kan/vil jeg ikke si/vise  :)

Jeg fortalte om hvor flink jeg var, å klare å grille på egenhånd (klappe meg selv på skulderen) her, der fortalte jeg og at den andre store utfordringen jeg hadde var å klippe plen, om jeg i det hele tatt klarte å starte klipperen......

vel sier ikke mer jeg:


Lett startet var den ikke, spesielt ikke for min ekstremt støle kropp, så det endte opp med litt hjelp fra Lotte så fikk jeg startet den......



Vi har og noen naboer...... (har vi ikke alle....) et sett med naboer har noe "nydelige" planter/hekker mellom tomtene våre, noen de sjeldent klipper ned, trur det er nå 2 eller 3 år siden sist....



Som dere ser er det ikke akkurat fri ferdsel der lenger, bilde er tatt i vinkel av vår tuja-hekk..... ikke lett å få klipt under alt det der.....
Ja ja ja... jeg vet jeg kan klippe det som er over på vår tomt, men må innrømme at jeg har nok med vårt eget, om ikke vi skal passe på andres rot!!!!


Ikke rart en blir små-skadet når en driver med slik ekstrem sport som å klippe plen....


Blemmen på fingeren ser ikke så ille ut der, men den er både blå og stor nå......

Så jeg sier det igjen, dette er en mannsjobb, de synes jo det er tøft med både sår og arr..... hahahahahaha

I dag/kveld var jeg og veldig spontan.... Porsgrunn har den årlige teaterfestivalen PIT nå, startet opp i dag, og jentene hadde så veldig lyst til å dra ut der å se, men mor sa nei, de hadde lovet meg å legge seg tidlig i kveld etter alt for mange dager med sene kvelder (utnytter sin mor max når de er alene med henne) Det skulle være fyrverkeri der i kveld/natt, og de ville dra med en venninne?? vet ikke helt hvordan de får seg  til å spørre om så dumme ting en gang jeg..... alene i byn med en venninne frem til midnatt..... ????
Men uansett.... da klokken nærmet seg halv tolv i kveld (og jeg hadde sjekket ut om når fyrverkeriet startet) gikk jeg inn og veket jentene og spurte om de ville bli med til byen og se.......
Så da gjorde vi det vi.... klokken halv tolv ankom vi sentrum, fikk med oss de siste minuttene til noe akrobater, så kom DET fyrverkeri-showet..... De hadde ikke spart på stort der, sinnsykt fint!!
Jentene angret ikke på at de ble med....
Og de sovnet like fort som de la hodet på puten igjen da vi kom hjem  :)
(vi var veldig lei oss da, siden vi ikke tok med noen form for fotoutstyr, og ikke fikk tatt bilde av det...)

Så nå tar jeg kvelden her, har mye på tapeten i morgen (som jeg fortsatt ikke kan røpe ennå..) pluss at jeg har en PT-time klokken 10..... håper ikke musklene mine blir like brutalt overfalt da,,
Ha en toppers natt, solen står snart opp...  :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar