søndag 16. juni 2013

dagstur til Kragerø

I dag har jeg hatt helt veranda fri, ikke det at jeg egentlig har tid, mannen kommer hjem i morgen, vel og merke til langt på kveld, så har jo mulighet til å gjøre noe i morgen på dagen, etter trening, da får jeg jo dobbel trening :)
Men i dag hadde jeg fri for i dag ble jeg og jentene bedt ned til Kragerø for å spise ute på "Tollboden". Der er vi jo ganske avhengig av fint vær, siden det er ute i "hagen"....

bilde er hentet fra google, det var mange flere folk der i dag.....


Og været var jo ikke mye fint da jeg sto opp, til min grufulle irritasjon, jeg har jo vasket verandaen, den MÅ jo tørke!!!!!!!
Men vips, i det vi kom til Kragerø, ble det plutselig fint vær, og vi fikk værgudene på vår side, så vi kunne ut å spise.... JIPPI!!
Det som var ekstra koselig var at mamma og pappa hadde og bedt med søsteren min og guttene, DET var veldig koselig, er kjempe lenge siden jeg har sett dem nå!!




Det var kjempe god mat der, som dere ser valgte jeg pizza, veldig god!!!!!! klarte faktisk å spise opp nesten hele, bortsett fra den ene biten jeg ga til pappa  :)

Til dessert fikk vi is på "TASTY" Kragerøs STORE isbar,


Størrelse messig er den ikke stor!!! heller ganske pitteliten, men det er alltid, og da mener jeg alltid, stor kø der, jeg er så pysete i is veien, da jeg elsker soft-is med sjokolade strø, så vet jeg og at kjøper jeg noe annet, angrer jeg.... så på meg ble det vanlige, men andre kjøpte mye annet herlig og nytt

Takk til mamma som betalte maten, den var super og takk til Line, storesøs, som betalte isen, den gjorde godt :)


Så etter å ha fortært mat og is, dro vi fornøyde og mette hjem....

Og her sitter jeg da,altfor mett, ennå, til å orke og spise kveldsmat..... drikker vann og koser meg Miss Marple på tv....
Håper dere alle har hatt en fin fin søndag  :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar