onsdag 5. juni 2013

nå er det ingen vei tilbake.....

Ja da har det begynt, begynt for alvor... for nå er det ingen vei tilbake, for så dyrt dette er kan jeg ikke annet enn å fullføre det!!
Jeg snakker om treningen.... jeg har faktisk gått så langt at jeg har bestilt Personlig Trener på Elexia....



Det var en ganske ålreit og rett frem gutt/mann, som skal hjelpe meg til å få bedre form og kanskje skulpturforming av et berg av en kropp, som så alt for lenge har slite med både motivasjon og ikke minst energi, er det en ting sykdommen tar fra meg så er det energi!! Det var tider da jeg ikke klarte å gå opp trappen her hjemme en gang, uten å måtte legge meg på soffan og slappe av, da jeg var alt for sliten til å gjøre noe mer den dagen, brette tøy er jo en dagligdags ting når en har barn i hus, det var bare å glemme her.... etter å ha brettet fex to bukser, ble jeg for sliten til å gjøre noe mer..... og sånn har det vært i snart 2 år..... Så dere kan  tru at etter noe av energien har kommet tilbake, at jeg virkelig setter pris på det!!!!  Har jo selvsagt tendens til å overdrive når det kommer til å bruke energi tilfelle energien forsvinner igjen......

Men nå trur jeg at jeg bruker energien min fornuftig, det er jo og sagt at trening gir mer energi på sikt så.....

Så nå er det hardkjør på trenings fronten, og det trur jeg blir skikkelig bra, skal allerede på ny PT time fredag så..... faktisk ser frem til det. Timen i dag gruet jeg meg skikkelig til, visste jo liksom ikke hva jeg gikk til.... men det viste seg at PT`n min var super hyggelig og faktisk visste hva han snakket om!!


Så nå er det middagslaging og litt rydding i hus før soffan virkelig skall inntas... Føler jeg liksom har fortjent det nå.....

Dere får ha en super dag videre, hvor hen dere er :o)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar