fredag 14. juni 2013

stresser igjen......

Ja da gjorde jeg det igjen da..... gapte over for mye, for bare å gå å svirre rundt ...

Jeg har jo planlagt å ha gjort ganske mye før mannen kommer hjem til tirsdag, slik at han både blir overrasket og fornøyd, slik at vi sammen kan slappe av og ta sommerferie.... Men jeg er jo så inni helvettes dum at jeg bestemmer meg for å gjøre så mye, ikke det at det gjør noe å gjøre mye, men nå har jeg tendens til å gjøre alt på en gang, og dermed klikker hjernen min, og jeg går heller rundt å tenker på hva "jeg skal gjøre etter jeg har gjort dette"  og dermed stresser jeg med å bli ferdig......
Og på toppen av det hele, har jeg helt GLEMT, og det er ikke tull en gang, GLEMT å trene..... planen  min var å trene ved visse klokkeslett, og de planene er de jeg skal utføre og følge, men nei da.... hjernen blir så oppslukt i det jeg holder på med at klokken plutselig er 10 på kvelden.... spør ikke meg hvor tiden forsvant....

Og for å holde energien oppe, jo da sluker jeg en sjokolade, får jo litt blodsukker da, så da kan jeg holde ut i mange lange timer til.....




Så jeg må nok ta en god pause med disse tingene mine i morgen, slik at hjernen min får en liten pause fra alt jeg skal rekke, og kroppen får heller slite litt med å få bort de kaloriene jeg har fått i meg.
Må si at jeg er "så" flink  å spise sund frokost da, havregrøt med blåbær og honning, så energien holder seg litt på det ........


Men må skjerpe meg!!!!!!!

Fortsetter med den selvplagingen min i dag/kveld, så tar jeg en liten pause i morgen..... trur jeg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar