onsdag 26. juni 2013

onsdag i Porsgrunn

Nå er det bare litt under 1 mnd til London turen vår...... bryllup og shopping er jo alltid noe å glede seg til  :)

Kjolen er ikke helt i boks ennå, vet liksom ikke helt hvordan farge jeg ønsker, heller ikke stilen... huff og huff....
Men jeg har fått kjøpt inn noe jeg kan ha til da, egentlig uansett farge på kjole,,,,


Hvite FANTASTISKE solbriller med blomster.... ah... I`m in løv
Hårbøyle med blonder og blomster....
(Begge er kjøpt på asos.com)


Hårbøylen er jeg litt usikker på, siden håret mitt blir nok ganske forandret til den dagen..... Men den får man nok bruk for senere i løpet av sommeren, jentene, spesielt Aurora ELSKET den så.....

Solbrillene VET jeg blir perfekte. Det blir jo bbq i hagen etter buffet så satser på solskinn da!!!!


I dag regner det her i Porsgrunn... og jeg sitter og venter på at mannen kommer hjem igjen, han har nå vært borte en ny uke, så nå ser jeg frem til at vi blir alle sammen igjen  :o) Så får nok ryddet litt unna, så det blir litt koselig når han kommer (særlig om han legger merke til om jeg har ryddet unna eller ikke!!!)

Vi snakkes god folk  :o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar