lørdag 8. juni 2013

piknik

Oh my God........

Denne treningen vet jeg ikke om er helt sunn, i dag sitter jeg med ben som ikke er mulige å bruke, verken til å gå med eller bøye eller noe som helst!!!
Hadde PT time i går, hvor vi satte opp et program for bena mine..... og jeg sier bare Shit Shit Shit......
Da jeg hadde tatt den siste øvelsen og gikk av apparatet, sviktet bena nesten helt...... bena hva full av gele, og jeg måtte faktisk konsentrere meg om å stå/gå uten å segle om, gjorde ikke det, men det var ikke langt unna.....
Så i dag er alt en prøvelse, regner med morgendagen blir værre...... huff gruer meg allerede.....

Men nok om det..... I dag var været helt nydelig på forrmiddagen, så jeg tok med meg jentene og hadde piknik på Mule Varde rett ved salamander dammen, så ingen salamandere, men vi koset oss med god lunch, jordbær på loff, og kirsebær til "dessert"..... yum yum....












Det er så fint der, får ta oss flere turer der i sommer....


Endelig fikk jeg brukt piknik-kurven jeg skrev om her......

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar